Weekendje alleen - Reisverslag uit Bjerremose, Denemarken van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu Weekendje alleen - Reisverslag uit Bjerremose, Denemarken van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu

Weekendje alleen

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

13 Oktober 2016 | Denemarken, Bjerremose

Niet helemaal alleen natuurlijk. Jelle de bedrijfshulp was er om te melken en te voeren het enige wat mijn taak was, de kalfjes bij houden. Rik was er ook die kookte verder was het niet heel druk.
ik heb zaterdag en zondag na het melken het huis een beetje gepoetst, de was gedaan, en de hondjes verwend.
Toen Johan en Ingrid thuis kwamen maandag avond waren ze heel blij met het opgeruimde huis. Nu kunnen ze even vooruit.

Natuurlijk hebben jochem en ik even de tourisme uit gehangen. We zijn bij een boer geweest die failliet is gegaan en bij de supermarkt ook nog bij de viking stallen maar deze staan leeg. Dit was wel heel mooi die dikke voerbakken en grote groepshokken.

• 14 Oktober 2016 - 07:04

Carolien:

Ha die Lisanne, je bent weer goed bezig geweest. Willie, Melissa en Joost zijn al weer onderweg om je op te halen. De laatste paar dagen nog lekker werken en nog wat plezier en de groeten aan Johan en Ingrid