sneeuw op de bergen - Reisverslag uit Harihari, Nieuw Zeeland van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu sneeuw op de bergen - Reisverslag uit Harihari, Nieuw Zeeland van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu

sneeuw op de bergen

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

11 September 2017 | Nieuw Zeeland, Harihari

Dat betekend koud weer..... De bergen zijn erg dichtbij en de kouw is te ruiken. Het ziet er wel heel erg mooi uit. omdat het zo koud was wouden Laurens en Leigh graag naar de hotwaterpools in Franz Jozef. Dit water komt uit de gletsjer en word opgewarmd door de warmte uit de aarde. Als we goed door werkte hadden we tijd om daar naar toe te gaan. Zo gezegd zo gedaan. Iedereen begon vroeg. Dus we gingen die middag richting Franz Jozef. Het was HEERLIJK! lekker opgewarmd in een bad van 40 graden. Daarna een lekker lunch in een barretje en weer terug naar huis om de kalfjes en koeien te gaan halen. De ouders van Leigh waren al begonnen dus het was alleen nog maar koeien halen en melken en deze dag was weer voorbij. De dagen er na waren minder lekker het weer werkt niet echt mee en het hagelt soms wel eens. Het moet lente worden?! Op dit moment hebben we allemaal last van een verkoudheid. Ik denk omdat het zo koud is buiten. Maar een paar dagen op tijd naar bed en thee met honing helpt ook altijd.

• 11 September 2017 - 07:23

Erica :

Jeetje Lisanne, wat doe je het toch goed.
    Echt zoveel respect voor jou gewoon!
    Prachtige verhalen zijn het geniet ervan.

Xxx.

• 11 September 2017 - 14:35

Jolanda:

he Lisanne leuk hoor, ik zal Joost een paar extra sokken meegeven voor de koude voeten.
    maar geweldig dat je daar bent en zo veel kan en mag doen daar. is een goed teken.
    nog even volhouden, dan kun je vakantie gaan vieren en samen het land gaan verkennen.
    groetjes vanuit Den Hout