Joost is in Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Harihari, Nieuw Zeeland van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu Joost is in Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Harihari, Nieuw Zeeland van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu

Joost is in Nieuw-Zeeland!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

04 Oktober 2017 | Nieuw Zeeland, Harihari

Eindelijk! Joost is aangekomen en we hebben lekker veel toeristische dingen gedaan. Eerst moest Joost maar eens uit slapen na zo'n lange reis. Daarna na al het werk bij de koeien zij Leigh Joost en ik een wandeling gaan doen naar de zee. Super mooi en veel bossen en opeens was daar de zee. Hier is een berg die we beklommen hadden voor het mooie uitzicht.
De volgende dag zijn we weer iets toeristisch gaan doen natuurlijk. We zijn naar de rivier geweest hier vlakbij en naar de berg waar ik eerder was geweest. prachtig uitzicht. Leigh en Laurens vertelde dat hier warm water uit de grond kwam. En aangezien dat ik nogal slecht gelovig was moest ik het natuurlijk zelf voelen. En het was waar hoor, er was heerlijk warm water. 2 oktober hebben we een dag op de boerderij gewerkt, Joost heeft een mooi klusje dat hij kan repareren en lassen. De dag erna zouden we gaan vliegen met de helikopter, die zou ons afzetten boven op de gletsjers en na een wandeling daar weer ophalen. Gepakt en gezakt vertelde ze ons dat het weer niet goed genoeg was om te vliegen.. gecanceld dus...... Nu maar omboeken naar de volgende dag. Half 8 de volgende morgen stonde we in het gebouw waar ze ons opnieuw vertelde dat het weer erg slecht was en de hele dag alle vluchten gecanceld waren. Joost en ik zijn maar over het wandelpad naar de gletsjer gaan lopen. dit was een tocht van 1,5 uur. Met wel weer een mooi uitzicht. Daarna zijn we maar gaan ontspannen in de hotpools. De tour gaat nu echt beginnen!

• 04 Oktober 2017 - 23:41

Walda:

Fijne vakantie! Geniet van de mooie natuur!