Het laatste weekend in Denemarken - Reisverslag uit Bjerremose, Denemarken van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu Het laatste weekend in Denemarken - Reisverslag uit Bjerremose, Denemarken van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu

Het laatste weekend in Denemarken

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

24 Oktober 2016 | Denemarken, Bjerremose

Vrijdag: Joost willy en melissa komen naar Denemarken om mij zondag mee naar huis te nemen. Maar eerst naar de zee met ingrid ik had een leuke trui gezien en ingrid had dit inhouden. Dit was mijn bedankje voor de afgelopen weken. Natuurlijk super leuk en gezellig nog een typisch Deens broodje gegeten. Toen we naar huis reden wa's de visite al gearriveerd. Dus dat was leuk thuis komen. Daarna een rondje over de boerderij gedaan en Chinees gegeten. En natuurlijk met z'n alle melken.
Savonds lekker op de bank bij praten en optijd naar bed

Zaterdag: eerst melken en de kalfjes doen. Natuurlijk met versterking. Smiddags naar cornelissen want willy en Joost wilde daar graag gaan kijken. Dus om 5 uur weer thuis om te eten en te melken. Het was melkscheppen vandaag.

Zondag: wat een rot dag, natuurlijk weet je dat het er aan komt maar afscheid nemen is nooit leuk. Dus ingrid en ik stonden allebei te janken maar wel even nog bij mijn kalfjes geweest en mee gemolken. Om 11 uur zouden we weg rijden en jochem stond al klaar. Gauw mijn spullen gepakt en bedankt natuurlijk en naar huis. Lange reis voor de boeg. Veel file bij hamburg en om 9 uur savonds stapte ik thuis binnenog. Eindelijk thuis, eigen bedje. Die heb ik wel gemist.

Dankjewel Johan en Ingrid voor de gezelligheid het eten de leuke momenten en dat ik mocht komen. Ik kom zeker weer een keer terug!

  • 24 Oktober 2016 - 17:36

    Carolien:

    Ha die Lisanne, wij vonden het ook leuk dat jij naar Johan ging, hadden wij ook weer een reden om hem te gaan bezoeken. Willy en vooral Melissa vond het ook leuk om je te bezoeken en mee te melken en melk te scheppen, hier kan ze dat niet. We zijn ook weer blij dat je weer thuis bent, anders hadden we zonder jouw moeten feesten

  • 25 Oktober 2016 - 23:38

    Tante Wal:

    Welkom thuis!
    Zo te lezen heb je het wel naar je zin gehad.
    Weer een ervaring rijker.
    Ik zal je verslagen missen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Bjerremose

Mijn eerste reis

stage op een melkveehouderij in Denenmarken

Recente Reisverslagen:

24 Oktober 2016

Het laatste weekend in Denemarken

15 Oktober 2016

De laatste week

13 Oktober 2016

Weekendje alleen

06 Oktober 2016

een drukke week

02 Oktober 2016

Zondag kijk dag
Lisanne

Actief sinds 23 Sept. 2016
Verslag gelezen: 522
Totaal aantal bezoekers 15498

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 19 Oktober 2017

Stage Nieuw-Zeeland

19 September 2016 - 14 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: