de eerste 3 dagen - Reisverslag uit Bjerremose, Denemarken van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu de eerste 3 dagen - Reisverslag uit Bjerremose, Denemarken van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu

de eerste 3 dagen

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

23 September 2016 | Denemarken, Bjerremose

maandag 19 september, vandaag begint mijn stage. s'avonds werd ik opgehaald door Ingrid die mij mee nam naar Denemarken. Ingrid was toevallig in Nederland dus ik kon gemakkelijk mee rijden.
bepakt en bezakt ,de auto vol reden we naar de zus van Ingrid in Amersfoort waar we zouden overnachten.

De volgende ochtend om 9 uur uit bed de auto ompakken want Rick, de zoon van Ingrid, ging ook mee naar Denemarken. Alles goed en wel in de auto op weg naar Losser. Hier hebben we Rick opgehaald en boodschappen gedaan. nu kon de reis echt beginnen. Door Duitsland richting het pondje bij Itzehoe omdat ze bij Hamburg aan de weg bezig zijn.
bij Flensburg de grens over en nu duurde het niet meer zo lang.
om 10 uur zijn we aangekomen in Varde en heb ik kennis gemaakt met Johan.

Woensdag om 7 uur mee melken en de kalfjes doen het is nog even wennen en zoeken. een rondje mee in de trekker over de percelen en naar de pinken. s'avonds weer melken en de kalfjes drinken geven en op naar bed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Bjerremose

Mijn eerste reis

stage op een melkveehouderij in Denenmarken

Recente Reisverslagen:

24 Oktober 2016

Het laatste weekend in Denemarken

15 Oktober 2016

De laatste week

13 Oktober 2016

Weekendje alleen

06 Oktober 2016

een drukke week

02 Oktober 2016

Zondag kijk dag
Lisanne

Actief sinds 23 Sept. 2016
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 15530

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 19 Oktober 2017

Stage Nieuw-Zeeland

19 September 2016 - 14 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: