De laatste week - Reisverslag uit Bjerremose, Denemarken van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu De laatste week - Reisverslag uit Bjerremose, Denemarken van Lisanne Voermans - WaarBenJij.nu

De laatste week

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

15 Oktober 2016 | Denemarken, Bjerremose

Dinsdag Johan en Ingrid hadden een verjaardag na het melken. Dus ik moest mezelf vermaken. En de triltand moest schoongespoten worden dus dat heb ik mooi kunnen doen. En als ik dan eenmaal de hogedrukspuit in mijn handen heb houd ik niet meer op. Dus lekker bezig geweest en na het melken want de dag weer voorbij.
Woensdag hobby dag. Slecht weer dus wat kan je dan doen.in de stal is het lekker droog en warm dus heb ik maar het kantoor opgeruimd en de laatste vuilnis verzameld een aantal raampjes gezeemd. Mooi werk waar je lang wat van kan zien.
Donderdag de laatste mais hakselen. De kuil was al heel snel vol. Sneller als dat we dachten dus moest er snel naar toe om de zeilen er op te leggen. Dit was al snel gedaan met de mannen van de loonwerker en de buurman.
Een leuke week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Bjerremose

Mijn eerste reis

stage op een melkveehouderij in Denenmarken

Recente Reisverslagen:

24 Oktober 2016

Het laatste weekend in Denemarken

15 Oktober 2016

De laatste week

13 Oktober 2016

Weekendje alleen

06 Oktober 2016

een drukke week

02 Oktober 2016

Zondag kijk dag
Lisanne

Actief sinds 23 Sept. 2016
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 15518

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 19 Oktober 2017

Stage Nieuw-Zeeland

19 September 2016 - 14 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: